SAYANG


a dream is a dream and i will keep it in my heart at all time

i need you. i love you all !

WELCOME STRANGER (!) My Blogger is best View with Google Chrome! Ho

best view with Google Chrome only. Thank you :)


Jul 10, 2010

USTAZAH ROHANA ;D

jumaat.
9.7.2010

  arini oke je skolahh. tade masalah. happy sepanjang masaa. [: masa balik. yey! haha, best aje. tapi umi dtg lmbat sikit. so tnggu depan skolah. pastu ada kereta lalu. dlm uh qila nmpk ustaz ajmik n ank dia. tapi bukan ustaz yg drive. qila terus pikir. ni msti istri dia ni. ye lah, istri dia bekas ckgu qila kat semarak. lama kot tak jmpe. dah bape minit, ustaz kluar kete, enth nak p mana. ank dia pon adaa. pehh, ensem n bergaya kot anak dia. bese lah ank ustaz n ustazah. muka putih! tergugat ni tapi tayah lahh an. susa nak dpt org cm uh. bila ustaz n anak dia da tade. qila p dekat dgn kete nak tgk sape yg drive. haha, klakar je. then then, ustazah rohana! hehe, qila terus ketuk cermin kete. ustzh cm rileks je dia ingt ank dia yg ketuk. bila dia pndang je kat luar. wow! surprise! hehe, ustzh senyum gila besa punya. dia kata .......

 ustazah : ey, kamu.. alaa, da lama tak jumpa. rindunya.. [ masa ni la dia kiss2 n peluk qila. peehh, suka saje. ya lah, ustzh yg ingt anak murid dia lagii. ] knapa kamu skola sini?

Qila : hehe, [ gelak n senyum aje ] saya pndah sbb umi suruh. lagi pon adk2 ada 
yg skola rndah dekat sini. so snang lah umi saya nak amik kami ulang alik.

 ustzh : ohh, patut lahh. best tak skolah sini?

 Qila : best je ustzh. budak2 sni oke sgt. lagi pon class saya, budk2 dia baik. [:

 ustzh : bagus lah mcm tuh. ustzh tgk pon skola ni oke. cm tade mslh. eh, nama kamu apa ek? ustzh lupa pula. hehe,

 Qila : hhee, aqila lahh. [:

 ustzh : kamu ni ke yg couple dgn sape tuh. eh, ifan? sape tah. lupa. naim?

 Qila : [ wow, soalan ape ni.. aiyo. ] eh, mana ada lah ustzh. saya dgn diorng kawan je. yg kpel dgn ifan tu fara. dgn naim tu tira. tapi downg dah putus. huhu,

 ustzh : ohh. saya ingt kan kamu..

 Qila : ha! uszth. CAKLEMPONG mcm mana? agaga..

 uszth : tu lahh. cklempong tak maju dah. kwn2 kamu lah yg maen. ye la, sekarang dah rmai yg pndah kan. kamu, fara, tira, siti. yg maen kat umah pngtua pon bape org je.

 Qila : a'aa. tu lahh. semua dah jaoh. kat sini lega lah tade kwn cm izzat. huhu, lau tak abes lahh. [ sian izat jadi mangsa perbualan lak. soorryy. ]

 ustzh : oh yeke. kamu kat sini blaja elok2 taw. jgn maen2 je. ok?

 Qila : okay ustzh. [: saya akan buat yg terbaik. oke lah, umi saya dah dtg. bye ustzah.

 ustzh : okay byee. [: [ slam tangan ]


ni lah hasil perbualan kami.. haha, saje utk kenangan. yeah! happy jumpa ustzah. ;D saya akan buat yg terbaik.. ehhe, aminn....
YANG BURUK DATANGNYA DARI SAYA, YANG BAIK DATANGNYA DARI ALLAH S.W.T..

0 Nenek Kabayan Menyampuk !:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...