SAYANG


a dream is a dream and i will keep it in my heart at all time

i need you. i love you all !

WELCOME STRANGER (!) My Blogger is best View with Google Chrome! Ho

best view with Google Chrome only. Thank you :)


Jul 19, 2010

TAK NAK C#UPLE !

ya ya. about Couple. hehe, utk pengetahuan korng lah. qila tak nak couple dgn sesape walau pon ada perasaan syg kat someone nihh. qila hanya pikir positive je! DOSA. mmg dpt dosa kalau kita bia kan diri ni layan nafsu kotor nihh. then, qila rasa tak nak cari budak skolah sbb kat U nnt lagi ramai. mcm mcm jenis Boy ada kan. tu yg Syok. haha, gatal ah plak wehh. sorry. [: bia lah qila jual mahal. kalau couple bukan dpt pape. betul! cuba u all pikir sedalam dalam nya. :D 
mesti u all setuju. hehe, qila tak penah keluar dgn mana mana lelaki. malah, dgn kawan perempuan pon tak penah. qila kluar paling jauh pon kalau ada lawatan yg skola buat en. haha, :D tape. qila tak nak banding kan diri sendri dgn org lain. hidup kita! mati kita! kita yg tntukan nak baik or jahat. ryte? so pikir lah sendiri! 

saya dah ada Family. dorng lah Teman Hidup saya selamnya. ALLAH S.W.T.. pula Cinta saya Dunia Akhirat. amin... ;D


p/s : Semoga Apa Yang Saya Mahukan, Saya Dapat Lakukan Dengan Baik. Semoga Usaha Ini Akan Berterusan. Ya Allah, tolong lah hamba mu yang kerdil ini..
YANG BURUK DATANGNYA DARI SAYA, YANG BAIK DATANGNYA DARI ALLAH S.W.T..

0 Nenek Kabayan Menyampuk !:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...