SAYANG


a dream is a dream and i will keep it in my heart at all time

i need you. i love you all !

WELCOME STRANGER (!) My Blogger is best View with Google Chrome! Ho

best view with Google Chrome only. Thank you :)


Dec 4, 2010

Baru kini ku jawab :D

haha, Nurul Syafiqah ! sorry, qila da lama tak on Blogger ni. :) sekarang baru qila nak jwb. da banyak benda iqa Tagged kat qila kan? whoa. rajin iqa. thank's aw. iqa iqa, qila nak blog mcm iqa, bolee? haha, bapak ai. smart jeepp <3 qila ade ursha blog akak akak yg penah iqa tnjuk tutorial dia. da bnyk qila guna. haha, :)
tapi siyes, ade lagi yg qila tak reti nak buat. hihi ^_^




Tujuh Benda Tentang Saya :
ape dia ek? haha, qila try jwab je ek? :)
  • saya ni selalu jadi yang terendah! rendah? haha, dalam ketinggian diri ni. tak penah nak tnggi tnggi mcm downg :Pp
  • saya paling tak suka pada haiwan yang lembik lembik ! example : cacing ! pacat ! lintah ! ulat bulu ! ular ! haha, geli sangat... eeeee ! haha, xD
  • saya ni banyak benda yang tak tahu ! sorry, ye ah. korng suka ckp itu, ini. tapi padahal qila tak tahu pon sbb qila tak maju. :)
  • saya ni akan senyap je bila kawan kawan tgh bercerita sbb saya tak ade idea nak becakap and kadang2 suka buat kecoh depan downg masa downg rancak beborak. haha,
  • saya tak suka menyanyi ! yup, bila downg paksa saya menyanyi, saya la paling pemalu -__- hehe, korng paksa mcm mana pon, saya tak kan menyanyi ! sorry korng yg selalu paksa tu :)
  • saya ni cepat bosan dlm pergaulan. sorry lagi ! haha, saya tak pndai nak bergaul la mcm yg laen.
  • pssst ! last. saya hanya pandai buat lawak depan kawan perempuan ! yup. love u my girl. wahahahaha xD
abes daaa :Pp haha, iqa iqa. ini saje :)
ey ey, letak lagi tutorial iqa.agagaga xD 
nak credit mcm mana?

YANG BURUK DATANGNYA DARI SAYA, YANG BAIK DATANGNYA DARI ALLAH S.W.T..

0 Nenek Kabayan Menyampuk !:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...