SAYANG


a dream is a dream and i will keep it in my heart at all time

i need you. i love you all !

WELCOME STRANGER (!) My Blogger is best View with Google Chrome! Ho

best view with Google Chrome only. Thank you :)


Dec 12, 2010

Apa jawapan untuk semua ini ?

Hanya Allah tahu apa yang Qila fikirkan. Sangat kuat hati qila mencari apa jawapan untuk semua ini. Kenapa qila lakukan semua ni pada dia ? Maafkan qila :(
I know it my fault. Qila cuma nak yang terbaik. Kenpa perlu ada masalah lagi ? i know you hate me, you hate what i had done to you. I'm sorry ! I miss your joke, i miss your voice, i miss your advice, i miss your face, and everything you do. :) now, Qila hidup atas jalan yang menghadap ke hadapan. Jalan yang membuat qila selalu ragu ragu.


Boleh ke qila patah balik ? Qila takut akan dapat akibat buruk nanti. But, hati qila selalu menangis. Rindukan suasana dulu. Rindukan Janji antara kami. eerrgghh, perlu lagi ke ? Ya Allah. aku buat semua ini untuk Agama Islam aku. Kau kuat kan lah aku, aku benar benar lemah. Hati ku hampir mati dengan semua ni. Jika ni takdir untuk aku, tolong lah tabahkan aku. Kenapa aku perlu fikir kan dia ? Ya Allah, aku tahu dia sangat menyayangi aku. Bukan aku tak hargai dia tapi aku tak mampu. Aku bukan untuk dia. Aku bukan yang terbaik. Aku cuma nak tgk dia gembira+bahagia dan sentiasa sihat. I  always for you. I promise ! please, kuat kan semangat kau.


Kalau sekarang awak dah lupakan saya. Saya minta maaf, wak. Saya tahu saya suka buat keputusan tanpa berfikir panjang. Bukan nak seksa awak. Tapi awak tak pernah sedarkan saya. Awak hanya pndang semua ini sebagai satu perminan. I pray to God ! :(  Sometime saya rasa seronok and saya rasa tenang dengan smua ini. Sometime, semua ni menyeksa saya. Seksa hari hari saya. Saya fikirkan awak, saya fikir kan janji saya pada awak. Awak, please.. Saya bukan nak permainkan awak.


Tiap masa, ada benda sedarkan saya pasal Islam. Saya cuma nak kenal Islam dengan lebih mendalam. Saya cuba cintakan Islam. Maybe ni permulaan untuk hidup baru saya. Tapi saya tetap perlukan awak, wak. Please, tegurlah saya macam dulu. I miss ur joke !!!! Swear. :( Saya tak kuat kalau semua ni buat saya lemah. Maafkan saya... Banyak benda yang perlu awak dengar dengan jelas. Give Me Another Chance ! :D




YANG BURUK DATANGNYA DARI SAYA, YANG BAIK DATANGNYA DARI ALLAH S.W.T..

0 Nenek Kabayan Menyampuk !:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...