SAYANG


a dream is a dream and i will keep it in my heart at all time

i need you. i love you all !

WELCOME STRANGER (!) My Blogger is best View with Google Chrome! Ho

best view with Google Chrome only. Thank you :)


Dec 13, 2010

Advice !

Assalamualaikum :D

ya, pagi yang segar ! dan tetap segar.. InsyaAllah.. Terus kan perjuangan dan jangan pernah henti :) Hari ni nak buat Blogwalking lahh. hehe, nak tambah idea lagi. haiss, juling mata den. haha, xD 

Kepada penasihat saya, thank's sebab tak henti henti bagi Advice. :') Qila sayang korang.. Hidup memang macam ini kan ? Tak apa. Dah nak habis sekolah dah, lagi setahun. Lepas itu, semua akan berakhir. Cari hidup yang baru ! yeah.
Semua akan jadi yang baru. Tak nak jadi macam budak budak daa. hehe ;Pp
Islam pula akan qila pegang and jaga elok elok.


 Ya Allah, kuatkan lah aku. aku memang hambaMu yang lemah. Ampun kan aku :'(

Qila dah tanak cakap pasal ma*i.. semua ni salah qila, siapa suruh buat semua ni, kan dah kecewa ! haha, ape daa.. So, lepas ni kena kuatkan semangat. Jangan tewas da ! yeah. :D


YANG BURUK DATANGNYA DARI SAYA, YANG BAIK DATANGNYA DARI ALLAH S.W.T..

0 Nenek Kabayan Menyampuk !:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...