SAYANG


a dream is a dream and i will keep it in my heart at all time

i need you. i love you all !

WELCOME STRANGER (!) My Blogger is best View with Google Chrome! Ho

best view with Google Chrome only. Thank you :)


Dec 6, 2010

30 Sifat Yang Ada Pada Saya ? :)

characteristic ? banyak nya ... haha, tajuk ni di Tag oleh Iqa. yup, hanya dia je yang tag. wahahaha xD tgk iqa punya, cepat je otak dia berfikir. hayya :)

  1. Saya suka cakap benda yang akan di ulang banyak kali tapi tak didengari orang lain. :D
  2. Saya suka pandang langit, lagi lagi bila naik kereta, mesti saya akan pandang langit lama lama :)
  3. Saya suka buat benda yang menarik macam orang lain buat. Janji menarik. 
  4. Saya kalau nak buat kerja dapur, mesti akan ambil masa yang lama untuk buat. Sebab kena tunggu Mood Rajin datang. selagi tak datang, selagi tu saya tak buat. HAHA xD
  5. Saya suka loyer buruk dengan kawan sebab kami bole gelak sana sini. :)
  6. Saya akan manja manja dengan kawan, *perempuan jela. Sebab best !
  7. Saya akan cuba bagi response tiap kali ada orang bercerita kat saya. Saje, biar orang tu rasa tak bosan dengan saya :) hehe,
  8. Saya suka buat Drama ! hehe, suka gaduh gaduh. Tapi akhir sekali, gelak ! :)
  9. Saya suka picit jerawat ! haha, it's normal kan ? macam korng tak biasa kot.
  10. Saya suka nasihat orang, tapi ikut juga lah nasihat yang macam mana.
  11. Saya akan mengelabah bila ada orang suruh saya buat sesuatu yang saya tak sedia.
  12. Dalam class, saya akan jadi paling semangat bila belajar supaya cikgu rasa seronok nak ajar kami.
  13. Saya akan marah bila ada orang buat bising dalam class. Jeritt ! haha, sorry babe :)
  14. Bila ada orang dalam susah, mesti hati tersentuh sangat. Kesian. Tak kira siapa orang tu.
  15. Bila ada orang dapat berita yang baik, mesti saya akan kecoh. Sebab nak bagi dia rasa seronok and buat dia jadi lebih bagus :)
  16. Saya akan tolong semua kawan saya kalau dorng dalam kesusahan !
  17. Saya cepat jelous dengan orang lebih perfect dari saya, tapi saya diam je. Sebab itu diri dia. Dan saya macam ni jela. hehe, Syukur :)
  18. Saya  akan Focus bila ada event kat sekolah smpai kawan kata "Semangat nya qila ni ow " haha da biasa dengar benda tu :Pp
  19. Saya akan usaha untuk dapat kan sesuatu yang saya inginkan !
  20. Saya akan menangis sampai puas sebab itu je jalan yang paling mudah bila saya nak hilangkan rasa Stress, Marah, Sedih, dan bila rasa Susah.
  21. Saya akan pasti kan yang kawan akan suka jadi sahabat saya.
  22. Saya tak suka makan Cadbury ! harap maklum, ya. something bad pernah berlaku antara saya dengan Coklat tu :(
  23. Saya akan mesej sesiapa saja bila rasa bosan yang teramat sangat! tapi tak selalu lahh :)
  24. Saya suka pandang orang sekeliling ! :) diorang ni Comel .
  25. Saya suka sangat tengok perempuan yang kurus and bentuk badan yang cantek. Saya pon nak jugak! wahahaha xD
  26. Bila saya da mula buat kerja, mesti saya akn Terlebih Rajin ! haha, sampai semua benda saya nak buat :)
  27. Saya ni selalu jadi yang terakhir bila ada benda yang kawan tengah borak.
  28. Saya suka buat muka comel depan kawan saya.
  29. Saya selalu perhatikan Adik Beradik saya.! i love them ! tanak downg sakit. :)
  30. lastly, Saya ni suka tulis benda merepek dan ayat pun akan jadi pelik sangat sampai orang pun tak paham !  haha :D

yup, itu sahaja. haha, baru saya tahu siapa saya :)
I Love Myself ! muah muah muah. HAHA,

papaii <3

YANG BURUK DATANGNYA DARI SAYA, YANG BAIK DATANGNYA DARI ALLAH S.W.T..

0 Nenek Kabayan Menyampuk !:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...