SAYANG


a dream is a dream and i will keep it in my heart at all time

i need you. i love you all !

WELCOME STRANGER (!) My Blogger is best View with Google Chrome! Ho

best view with Google Chrome only. Thank you :)


Oct 9, 2010

Doa ku..

Ya Allah, kuatkan lah aku dalam apa jua yang aku lakukan. Tabahkan lah Hati ku utk menempuh segala ujian yg Kau duga pada aku.
aku tidak kuat dan aku hambaMu yg lemah.
tolong lah aku, Tuhan. ampuni segala dosa ku. 
lembut kan lah hati ku. tingkat kan kesabaran dlm diri ku.
hanya padaMu aku meminta.
tidak ada apa dan siapa yang lebih ku cintai.. 
jika aku digandingkan dgn seseorng jejaka, Kau kuatkan lah Iman ku.
Kau jaga lah tingkah laku kami. tabahkan lah kami jika ada sesuatu yang berlaku.
Kau tmbahkan lah Kasih Sayang antara kami.
aku mohon padaMu.. :)
jangan lah Kau bagi aku lemah.
aku Percaya Kau sntiasa ada di sisi ku. amin..

YANG BURUK DATANGNYA DARI SAYA, YANG BAIK DATANGNYA DARI ALLAH S.W.T..

0 Nenek Kabayan Menyampuk !:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...