SAYANG


a dream is a dream and i will keep it in my heart at all time

i need you. i love you all !

WELCOME STRANGER (!) My Blogger is best View with Google Chrome! Ho

best view with Google Chrome only. Thank you :)


Jun 30, 2010

suka suki.

yup. i'm happy now. qila suka cara hidup qila. qila suka apa yg qila buat. qila suka apa yg qila lihat. qila suka apa yg qila luahkan. qila suka bila gelak ketawa dgn kawan. qila suka bila ada semngat yg dtg. qila suka seorng diri bila tade pape nak dibuat. qila suka sbb apa yg qila impikan masa kecil sudah dtg. qila suka bila kami dah tak betego. qila suka bila dia dah mnghilang. qila suka dgn kwn kwn sekarang ni.  qila suka dapat belajar dgn tenang n cepat paham. qila suka bila dah jadi mcm ni. qila bahagia bila tade gangguan. qila yakin n qila happy bila dpt lupakan dia. qila ada hidup sndiri so apa apa yg qila buat, ikut suka hati je k. kecuali bila arahan dari org tua kenalh akur! :D Alhamdulillah. ey, i tak perfect ea. so i cuba buat yg terbaik utk parents i n hidup i. i akan cuba sebaik mungkin. aminn. [:


ops! sebok saje u all. mmg i ada hidup baru. jgn bnyk songeh. kau suka bila tak dapat terima kenytaan. apsal u all ni suka amek kesah pasal aku? eeee.. geli lahh. hahaha. :D i tak nak pon. haih! susah betul nak terang kan kat korng. asyik nak menang. bila dah menang, mula lah! dah. tutup citer! tutup kes! argh! geram weh. bila aku ungkit sikit. nak salah kan aku plak. kau ni. kau tu. apa tah u all merepek. tade keje. p lah asmaradana tuh. agagaga. [:  jahat kan ayat aku. baru kau tahuu. aku pon ada belang sndri.
YANG BURUK DATANGNYA DARI SAYA, YANG BAIK DATANGNYA DARI ALLAH S.W.T..

0 Nenek Kabayan Menyampuk !:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...