SAYANG


a dream is a dream and i will keep it in my heart at all time

i need you. i love you all !

WELCOME STRANGER (!) My Blogger is best View with Google Chrome! Ho

best view with Google Chrome only. Thank you :)


Jun 23, 2010

only mine.

i love my FAMILY !
they always with me.
they always support me.
they always make me happy.
they always make me smile all the time.
they always hear my story.


mereka milik saya selamanya.
mereka orang yang paling paling setia dengan saya.
mereka kebahagiaan saya.
mereka tak penah buat saya bosan.
mereka selalu ada saje cerita yg nak dkongsikan.
yeah! haha, saya sayang mereka sampai MATI. sumpahh.

amin. Terima Kasih Ya Allah.. ;D
YANG BURUK DATANGNYA DARI SAYA, YANG BAIK DATANGNYA DARI ALLAH S.W.T..

0 Nenek Kabayan Menyampuk !:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...