SAYANG


a dream is a dream and i will keep it in my heart at all time

i need you. i love you all !

WELCOME STRANGER (!) My Blogger is best View with Google Chrome! Ho

best view with Google Chrome only. Thank you :)


Jun 29, 2010

Mana Menghilang?

hahahha, Blog mereka dah tak boleh buka?! yeah. bagus lahh. tade lah org sakit hati dahh. ehhe, tapi tape. bia saje. dorng tak kan berani buat apa2. ingt org takut? hee, No lahh. adam Poyo je lbih! blah ahh weh.. :p  blog korng pon dah ramai skit ati bila baca. korng ni baru je pangkat Couple, k? bukan Kahwin. haha, ;D jgn lbih2 sudaa. nnt jadi mcm aritu. tulis kat blog bukan maen then hilang mcm tu jep. smpai mnanges n kecewa. haha, lawak jehh. ey, qila bukan jeles. tapi saje nak buat u all marah sbb u all dah terlebih Kutuk aku k! especially, kau Adam. sume tak caya yg kau mcm ni. haih! Syiraaa... weh, kau ingt aku takut dgn ugutan kau. eeyyuuu! haha, tade der. sape brani nak gnggu aku? meh ahh. ramai yg bekap aku. tak silap ari bulan adam jadi bengang. geng dia yg Endy tu akn bekap aku, keyh. daaa~


YANG BURUK DATANGNYA DARI SAYA, YANG BAIK DATANGNYA DARI ALLAH S.W.T..

0 Nenek Kabayan Menyampuk !:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...